در قسمت اول مقاله در مورد رپورتاژآگهي، انواع رپورتاژ، تاثيرات رپورتاژ، ديدگاه گوگل و… با شما صحبت کرديم در قسمت دو اين مقاله سعي داريم نکات فني و تکميلي رپورتاژ آگهي را با شما مطرح کرده و دنياي پر رمز و راز آن را با هم جستجو کنيم.


در رپورتاژ آگهي به چه نکاتي بايد توجه کنيم؟


مهمترين مزيت رپورتاژ آگهي در مقايسه با خريد بک لينک، دائمي بودن آن است.
يعني تبليغ شما براي هميشه در سايت آگهي دهنده باقي خواهد ماند و شما نياز به تمديد تبليغ تان نداريد و هزينه اي بابت آن پرداخت نمي کنيد.
در صورتي که هنگام خريد بک لينک، شما بايد براي تمديد آن، هر ماه هزينه اي را بپردازيد.
مهم ترين نکاتي که هنگام خريد رپورتاژ آگهي بايد به آن ها توجه کنيد، عبارتند از:



  • رپورتاژ خود را در سايت هاي مرتبط با کسب و کارتان منتشر کنيد و دقت کنيد که تا حد ممکن سايت آگهي دهنده از لحاظ موضوعي و محتوايي به سايت شما نزديک باشد غير از اين شما بازديد کننده خوب از هزينه اي که کرديد دريافت نميکنيد و در ضمن گوگل نيز نسبت به شما و فعاليت سايتتان حساس ميشود.

  • معمولا سايت هاي خبري، سايت هاي بسيار مناسبي براي انتشار رپورتاژ آگهي هستند.

  • بازديد سايت مورد نظر را مورد بررسي قرار دهيد و بررسي کنيد که در حوزه کاري مورد نظر، اين سايت چه ميزان بازديد دارد.
    هر چه ميزان بازديد سايت و مخاطب علاقمندي که دارد بيشتر باشد، مي تواند اثر گذاري بيشتري براي شما ايجاد کند.

  •  به اعتبار دامنه و عمر دامنه سايت مورد نظر توجه کنيد. سايت هايي که اعتبار دامنه بالاتر از 50 دارند، سايت هاي مناسبي هستند.

  • به امتياز اسپم يا spam score  سايت آگهي دهنده توجه کنيد.
    سايت هايي که spam score آن ها بين صفر تا سه است، سايت هاي مناسبي مي باشند.

  • از سايت هاي مزرعه لينک يا به اصطلاح (farm link) اجتناب کنيد، مقصود من سايت هايي است که فقط براي تبادل و قرار دادن لينک ساخته شده اند.


 


در نظر داشته باشيد که اعتبار دامنه و امتياز اسپم بودن سايت بر اساس فاکتورهاي شرکت moz مشخص ميشوند و با فاکتورهاي سئو که توسط گوگل ارائه مي شود، اندکي تفاوت دارند اما تا حدودي مي توانند به ما کمک کنند تا بتوانيم تخمين درستي نسبت به مفيد بودن آن سايت داشته باشيم.



براي هر رپورتاژ آگهي، يک محتواي اختصاصي تهيه کنيد. محتواي تکراري، تاثير زيادي نخواهد داشت و به راحتي از طرف موتورهاي جستجو ناديده گرفته مي شود.
نبايد براي چندين رپورتاژ از يک متن استفاده کنيد. حتي از مقالات يا محتواي موجود در سايت تان نيز براي رپورتاژ آگهي استفاده نکنيد. به ميزاني که محتواي شما اختصاصي تر باشد، ارزش صفحه رپورتاژآگهي شما بالاتر مي رود و جايگاه بهتري در نتايج جستجو کسب مي کند.


حداکثر از پنج لينک در رپورتاژ آگهي استفاده کنيد. هر چقدر تعداد لينک هاي شما بيشتر شود، ارزش و اعتبار داده شده به لينک ها کاهش مي يابد زيرا ارزش و اعتبار کل صفحه بر تعداد لينک ها تقسيم مي شود. بهترين حالت، قرار دادن سه الي پنج لينک در متن تبليغ است.


براي هر صفحه از سايت تان، تنها يک لينک در متن آگهي قرار دهيد؛ نبايد با انکرتکست هاي متفاوت به يک صفحه مشخص از سايت تان لينک بدهيد.
گوگل تنها، لينک اول را در نظر خواهد گرفت و ساير لينک ها بي اثر خواهند بود. سعي کنيد داخل رپورتاژآگهي به صفحات داخلي سايت تان که از رقابت کمتري برخوردارند لينک بدهيد. زيرا راحت تر مي توانند رتبه بگيرند.


رپورتاژآگهي


استفاده از تصوير و ويدئوهاي مرتبط با محتوا در رپورتاژآگهي به ارزش و اعتبار صفحه تبليغ مي افزايد و اثربخشي آن را افزايش مي دهد.


محتواي رپورتاژآگهي به چه صورت باشد؟



  • تعداد کلمات رپورتاژ آگهي بايد بين 700 تا 1200 کلمه باشد.

  • محتواي رپورتاژ بخش بندي و پارگراف بندي  شود و حتما از تگ هدينگ h2 در آن استفاده شود.

  • انکرتکست هاي رپورتاژ آگهي دقيقا همان عباراتي باشند که قصد داريد در آن ها رتبه به دست آوريد.

  • از عبارات طولاني در لينک سازي استفاده کنيد.

  • سه الي پنج لينک در متن رپورتاژ آگهي ايجاد کنيد.

  • در متن رپورتاژ به نام برند کسب و کار خودتان يک لينک دهيد.

  • در رپورتاژ آگهي حتما از تصوير استفاده کنيد و در متن جايگزين تصوير از کلمات کليدي هدف تان استفاده کنيد.

  • از تگ نوفالو در لينک هاي خود استفاده نکنيد و تمام لينک ها را فالو قرار دهيد.


رپورتاژآگهي چه مشخصات فني  بايد داشته باشد؟


نکات فني که هنگام نگارش رپورتاژ آگهي بايد رعايت کرد عبارت است از:



انتخاب محتواي مناسب


محتوا بايد به شکلي تنظيم شود که محصولات، خدمات و کمپين هاي تبليغاتي برند شما را به بهترين شکل ممکن معرفي کند اما مخاطب نبايد احساس کند مشغول مطالعه آگهي تبليغاتي است و به خريد محصول يا خدمات خاصي اجبار مي‌شود.


تکنيک هاي بازاريابي محتوايي و تبليغ نويسي به بهترين شکل و خلاقانه ترين روش بکارگرفته شود تا اثرگذاري رپورتاژ آگهي بيشتر شود.


سايت هايي که رپورتاژ آگهي شما را منتشر مي‌کنند بايد از نظر رتبه وضعيت بهتري از سايت شما داشته باشند و انتشار محتوا در آن ها براي شما ضرري نداشته باشد.


رپورتاژآگهي


رپورتاژ آگهي چه تفاوتي با ساير تبليغات اينترنتي دارد؟


رپورتاژآگهي با ساير تبليغات اينترنتي بسيار متفاوت است برخي از اين تفاوت‌ها عبارت اند از:



  •  تبليغات اينترنتي مستقيما به ترويج يک کسب و کار مي‌پردازد اما رپورتاژآگهي به شکل يک خبر مفيد و به صورت کاملا غير مستقيم اعتماد مشتريان را جلب مي‌کند.
    •    رپورتاژآگهي به صورت دائم روي سايت هاي معتبر قرار مي‌گيرد اما اثر گذاري تبليغات اينترنتي کوتاه مدت است.
    •    اعتبار سايت هاي خبري به برندها اعتبار مي‌دهد در حالي که تبليغات اينترنتي ديگر اعتبار کمتري دارند.


مزاياي رپورتاژ آگهي 



  • رپورتاژ آگهي يک نوع تبليغات دائمي است و نياز به تمديد و پرداخت مجدد هزينه ندارد.

  • رپورتاژ آگهي، طبيعي ترين روش براي ساخت بک لينک است.

  • انتشار رپورتاژ آگهي در سايت هاي پربازديد و معروف، به بيشتر ديده شدن نام برندتان منجر مي شود.

  • انتشار رپورتاژ آگهي به صورت غيرمستقيم روي سئو سايت شما و افزايش بازديد کنندگان تاثير مي گذارد.

  • انتشار رپورتاژ در سايت هايي با اعتبار دامنه بالا، منجر به بالا رفتن اعتبار سايت تان مي شود.

  • رپورتاژآگهي در مقايسه با ساير روش هاي تبليغاتي، اثربخشي و بازخورد بالاتري دارد.

  • به دليل قرار گرفتن رپورتاژ آگهي در جايگاهي غير تبليغاتي، احتمال خوانده شدن آن توسط مخاطبان بسيار بالاست. رپورتاژآگهي معمولا بين محتواهاي اصلي سايت قرار داده مي شود.


 



انتشار رپورتاژآگهي در زمان مناسب، يکي از بهترين و موثرترين روش هاي سئو و بهبود رتبه سايت در گوگل محسوب مي شود.


 


زمان مناسب براي انتشار رپورتاژ آگهي


در حقيقت، رپورتاژآگهي نوعي دوپينگ براي سايت محسوب مي شود. شما زماني دوپينگ مي کنيد که در رقابت تنگانگ با رقبايتان باشيد.
به اين ترتيب مي توان گفت، بهترين زمان براي انتشار رپورتاژآگهي زماني است که سايت شما در کلمات و عبارات کليدي مورد نظر، در صدر نتايج گوگل قرار دارد.
در اين زمان، با انتشار رپورتاژآگهي، رتبه سايت شما در کلمات کليدي موردنظر ارتقا پيدا مي کند و بالاتر از رقبا قرار مي گيرد. پس نتيجه مي گيريم خريد رپورتاژآگهي زماني براي شما کارآمد و مفيد است که در کلمات کليدي هدف تان، جايگاه مناسبي داشته باشيد.


رپورتاژآگهي يکي از بهترين شيوه هاي تبليغاتي در اينترنت است. رپورتاژ، به نوعي يک سرمايه گذاري عالي براي سايت شماست. يک رپورتاژآگهي خوب در سايت هاي معتبر و پربازديد، نه تنها بازديدکنندگان سايت شما را افزايش مي دهد، بلکه موجب دريافت بک لينک هاي قدرتمند براي سايت تان خواهد شد.


اين بک لينک ها تاثير بسياري روي جايگاه سايت شما در گوگل و بهبود سئو سايت شما خواهند داشت.
نحوه نوشتن متن رپورتاژ و همچنين زمان و مدل انتشار رپورتاژ در ميزان اثربخشي آن نقش مهمي دارد.
دقت در انتخاب و به کار بردن صحيح کلمات و عبارات کليدي، متن رپورتاژ آگهي شما را ارزشمند و جذاب مي سازد.  محتواي رپورتاژآگهي شما را بر اساس جديدترين الگوريتم هاي سئو و مطابق با استانداردهاي روز گوگل تهيه مي کند. 
انتشار رپورتاژآگهي در زمان مناسب، يکي از بهترين و موثرترين روش هاي سئو و بهبود رتبه سايت در گوگل محسوب مي شود.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سايت ,لينک ,رپورتاژ ,آگهي ,کنيد ,اعتبار ,رپورتاژ آگهي ,سايت هايي ,استفاده کنيد ,اعتبار دامنه ,کلمات کليدي ,ساير تبليغات اينترنتي ,براي انتشار رپورتاژ
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Angela توانمند سازی اشتغال گرما آموز به روزترین وبلاگ جامع سئو دائِمُ‌الاُمُّل مرجع فیلم و موزیک طراحی سایت-وب وان خانواده مفید